Bedrijven

Als bedrijf kunt u bij ons terecht met vragen over de inrichting en uitvoering van uw bedrijfsadministratie, alsmede over de fiscale aspecten hieromtrend.

Wij verzorgen uw Loonadministratie vanaf de Eerste Dag Melding, maandelijkse salarisstroken en aangifte Loonheffing tot en met de Jaarloonaangiften.

Uw bedrijfsadministratie wordt op basis van de door u aan te leveren in- en verkoopfacturen, bank- en of giro informatie compleet verzorgd. Dit houdt onder meer in:

  • het vastleggen van de informatie met moderne software
  • het verzorgen van de periodieke aangiften Omzetbelasting en Intracommunautaire leveringen
  • het opmaken van de SO aangifte
  • het opstellen van de Jaarrekening
  • het verzorgen van de Aangifte Inkomsten- of Vennootschapsbelasting

Natuurlijk worden alle uitkomsten met u besproken en wordt u daar waar nodig of nuttig geadviseerd over de financiŽle en fiscale aspecten.

Heeft u vragen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.